why should i conquer the world alone

nu ligger alla dina saker i en stor påse.
det känns jobbigt jag vill bara släpa in dom igen och lägga allt i sängen så det luktar som dej...
jag önskar att jag hade ett sms när jag vaknade "Jag älskar dej, föralltid"
tomt
tomt
tomt
ingenting igår ingenting idag och antagligen ingenting imorgon

det gör ont, alla mina tårar för dej, alla mina ärliga ord till dej, alla mina böner till dej och tillbaka kommer?
ingenting.

behandla andra som du själv vill bli behandlad, right?
jag vill ha kärlek
- jag ringer dej varje dag, talar om för dej hur fin du är på ett eller anant sätt
jag vill ha dej
- jag kan inte göra någonting
för mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dej

allt du lämnade mej senast med är ett röttmärke på halsen som talar om närhet och ett litet hopp om evig kärlek för andra gången.
soundtrack tonight
Veronica maggio - snälla bli min igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback