Det var en höna som hette gullefjun

Panik rädslan för att förlora nån nära är här igen.
Min största dröm här i livet är att bli mamma, barn är den största gåvan man kan uppleva och jag vill att alla mina nära ska uppleva det med mej.

Jag hade verkligen velat se min älskade farmor lysa upp av lycka när jag hade berättat för henne om det lilla livet i min kropp... Tyvärr kommer jag aldrig att få uppleva det inte farmor heller.

Min värsta mardröm är att jag ska förlora min mamma och pappa under eller innan min graviditet, bara tanken får mej att börja gråta.

Slänger in ett kollage på bilder jag älskar.
Ena bilden är på när på min bror är nyfödd och farfar håller han och jag sitter brevid.
Bilden nedanför är på världens finaste farmor och farfar.
Bilden på dom tjusiga ungdomarna är på dom bästa föräldrarna som finns när dom var unga och nykära.
Och bilden på dom små
Kärleksfulla barnen är på mej och min bror.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback