Taking a chance in my life, Hoping you feel the same way as I do tonight.

tänk om man kunde känna sådär enkelt som alla andra verkar kunna.
om man kunde bli kär på ett trollslag och leva lycklig föralltid.
 
jag och mina känslor och tankar är så fruktansvärt veliga.
ena dagen kan jag tänka "jag ska nog ändå ta och satsa på honom"
och två dagar senare så känner jag att jag aldrig mer vill se människan i hela mitt liv.
 
jag hatar att jag är så svår och stängd med hur jag känner.
att jag aldrig berättar precis hur det känns när du lägger min hand i din.
 
jag tror att jag är rädd för att ge mej ut i det dära seriösa dejting livet.
nä jag vet faktiskt att jag är rädd för det.
rädd för att bli sårad igen.
att ge ut hela mitt hjärta till någon, vända in och ut på mej själv av kärlek.
och sen, inte få någonting tillbaka.. 
 
uppriktigt sagt, jag blir rörd till tårar när du talar om för mej hur fin du tycker att jag är.
det var bara det jag ville få sagt.
det är bara så svårt att säga to your face.. varför vet jag inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback