the moment you think about giving up think of the reason why you held on so long.

jag tänkte öppna mej om en sak som dom flesta av mina vänner redan vet om mej.
eller ja, dom vet ju inte allt men dom vet ju mycket.
jag kopierar från en konversation jag skrev till en vän.
 
till att börja med så har jag ju en sexdrift som heter duga. 
och blir mordisk om jag inte legat på 3-5 dagar.
m o r d i s k på riktigt.
och mitt psyke har och är inte alltid varit det stabilaste, så i perioder upp och ner i mitt liv så har jag använt sex som ett sätt att skada mej själv när min egen destruktivitet inte räckt till.
så istället för att skära mej osv så har jag helt enkelt låtit folk göra vad dom vill med min kropp i syfte att skada mej själv.
 
ibland när man mår psykiskt dåligt så kan det jobbigaste vara att inte veta varför man mår dåligt, inte riktigt kunna sätta fingret på vad det är just idag som får mej att gråta floder i sängen klockan 5 på eftermiddagen, då använder jag sex som ett sätt att framkalla nått att må dåligt över.
att skapa nått att vara ledsen för.
 
tex, ta hem någon för första gången och låta dej personen göra vad den vill med din kropp som att icensätta en våldtäkt i huvudet.. för att sedan kunna må dåligt över det, för att sitta i duschen i fosterställning och vara ledsen över hur äcklig du är istället.
ibland ligger jag och gråter samtidigt som jag har sex med folk får panikångest och blir okontaktbar.
då brukar dom gå hem.
ibland säger jag att jag tycker om fruktansvärt hårt sex bara för att jag vill att dom ska göra mej illa.
ibland struntar jag helt i hur dom ser ut, hur gammal dom är och vad dom har för civilstatus, allt handlar om mej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback