we dont care about the money money money

finaste älsklings sixten
enda pojken som någonsin kommer åt mitt hjärta på riktigt.
det spelar ingen roll hur många gånger du dregglar ner mina rena kläder.
eller hur många gånger du fiser så illa så alla mina vänner flyr från min lägenhet.
att du kostar en halv förmögenhet i försäkring och foder.
att du tar upp nästan all min lediga tid och hela min säng.
trots att du är ohyffsat och mest snarkar åt mina kärleksförklaringar.
så älskar jag dej ändå, mest i hela världen.
 
för du trösar alltid mitt brustna hjärta.
torkar mina tårar och lindrar min ångest.
får mej att känna mej trygg så fort dina rynkor är nära.
det finns ingen bättre känsla i hela världen än att se dina svans fifta innanför dörren.
och det finns inget bättre ljud i hela världen än dina snarkningar som får väggar att spricka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback