2012

2012 året jag satte mej själv före någon annan.
året jag blev sambo på riktigt och separerade på riktigt.
året jag blev singel och gillar det för första gången.
det här året har jag följt mitt hjärta istället för hjärna
jag har varit på roadtrips, varit i spanien och jobbar ihjäl mej.
jag har haft korta romanser och udda möten.
jag har stött på nya vänner och gamla kontakter.
 
2012 blev året jag träffade Honom med stort H.
året jag drog på mej kastrullfyllor och katastrofnätter.
jag har lyckats med att pierca septum och tatuera mej.
jag har min helt egen lägenhet som jag älskar.
min hund mår bra och är frisk och bäst i världen.
mina närmaste vänner mår bra och kämpar på.
 
min farmor gick bort, det var jobbigt riktigt jobbigt.
jag och mitt ex gjorde slut och det var tungt.
min bästa vän förlorade sin hund och separerade hon också.
min andra bästa vän gjorde slut med sin flickvän.
diverse bekanta och vänner lämnade världen för att gå vidare.
mitt psyke gick upp och ner för att landa på mitten igen.
 
men i slutändan så kommer det nått bra ut allt ont, eller?
 
 
5ef18ff6522011e28b2322000a1fbe1b_7_largeTumblr_mfhiqcxemu1s0nko9o1_400_large
Tumblr_mffy7hj5rs1rln8vao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback