do you wanna lay me down when i get high?

jag tycker att man borde legaliseras marijuana i medicinsksyfte, ja.
resten är jag tveksam till.
jag vet många som har ångest, sömnproblem, depressioner ochsåvidare som röker i självmedicineringssyfte.
många utav dessa är sånna som innan tagit många receptbelagda mediciner men slutat med det pågrund utav beroendet och bieffekterna.
dom mår bättre på marujuana än mediciner.
 
jag har en vän som lider av ett medfött kroniskt handikapp och han lever just pågrund utav att han röker mot smärtan.
hade han tagit smärtstillande tabletter istället för att röka så hade han varit död nu.
hans organ hade aldrig orkat med dom mängderna av mediciner.
men den klarar däremot av gräset, och hans kropp mår bra utav det.
 
så ja jag anser att det finns många anledningar att lealisera marijuana men även många att inte göra det.
och det är precis samma som med alkohol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback