is theres a soulmate for everyone?

11) Drömmer du om att en dag gifta dig, eller nöjer du dig med att bara hitta "den rätta" och flytta ihop med den personen?
 
jag vet inte riktigt om jag varken tror på att hitta den rätta eller giftemål, faktiskt.
åter igen så spelas mina problem med att lita på folk.
självklart har jag flickdrömmar om ett stort sagobröllop med 200 gäster och en stor puffig vitklänning med en överdrivet dyr tillhörande ring FAST jag hade nöjd mej med bara mina närmaste vid någon mysig skärgård i en mindre puffig klänning och en mindre dyr ring, faktiskt!
jag tror att jag är villig att göra vad som helst med rätt person.
if you finds the one så finns nog ingen hejd på vad man vill göra för att visa varandra kärlek.
sambo livet kan jag inte heller tala så mycket om då mina sambo liv har varit helt åt helvetet... 
 
jag hade nog varit nöjd med båda alternativen bara jag hade haft the one.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback