nightmares and daydreams

nu är vi på mitten.. jag har jag varit borta en vecka och kommer hem om en vecka!
bara för att du bad om det så skriver jag ner mina bästa serier så kan du sätta dej och kolla på dom.
 
sex and the city
no words needed, alla hetro killars värsta mardröm MEN du kommer att uppskatta den!
för så är det med alla "jag hatar sex and the city" men if you give it a go så kommer du förstå humorn i det och tycka att den är riktigt bra.
ps, om du inte hatälskar mr big så är du inte ett riktigt sex and the city fan!
criminal minds 
helt klart den bästa kriminal serien som går just nu, dr reed är mitt free card!
suburgatory 
bitter tonåring som blir tvångsflyttad av sin pappa från New york till förorten och alla dess förortsmänniskor.
hysteriskt roligt, grannarna som är spray tanade sönder blonderade med siliconbröst chihuahuor och är helt enkelt steriotypen på rika förortsfamiljer.
new girl
jess kommer hem och hittar sin kille med en annan tjej, hon börjar leta nytt boende och hittar ett kollektiv med ett gäng killar, hon chansar och flyttar in med dom. 
hysteriskt roligt efter som att jess är så sjukt flummig och as konstig men helt fantastik!
desperat housewife
också en sån dära no words needed serie, kan följa den i evigheter tyvärr så finns det inga mer säsonger men åh helt fantasisk, perfekt balans mellan humor och drama!-
det som jag gillar mest med DH är att den inte är förutsägbar som så många andra serier.
Gray's anomaty
bästa bästa bästa läkar serien ever!
tydliga karaktärer som man kommer ihåg och inte blandar ihop, alltid spännande patienter och fall.
big bang theroy 
Hallååååhh?! bbt är helt fantastiskt! 
enda humor serien som får mej att irl skratta tills jag gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback