2013

2013 det nya året då allt är möjligt.
året jag vill göra det jag mår bra av.
löften om att våga mer.
tankar om flytt och studier.
att våga prova på nått helt nytt.
jag ska sluta med destruktiviteter och beroenden.
jag ska ta risker och chansa.
 
det är alltid så lätt att säga saker som att "jag gör det imorgon"
men ett nytt år har på något sätt en mycket större inverkan i huvudet, eller?
"det här året ska jag lyckas!"
"imorgon ska jag lyckas!" 
förstår ni hur jag tänker? och jag hoppas att ni tänker likadant!
jag hoppas att alla mina nära och kära följer sina hjärtan.
jag hoppas att alla jag bryr mej om vågar chansa och tar hand om sig själva.
 
jag önskar att 2013 blir ett fantastiskt nytt år.
hej då 2012
välkommen 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback