Trains on the rail bombs in my brain

Om din flickvän ringer och gråter,
Svarar man att hon är jobbig då?

"men du gråter så ofta så jag inte orkar bry mej längre"
KABAAM straight in the heart...

Planerar att sitta upp tills jag blir så trött så jag trillar omkull och somnar för jag hatar när kudden blir blöt.

Varför är jag så kär?
Varför älskar jag ens dej?
Är jag kär i kärleken än en gång eller har verkligheten hunnit ikapp?

Jag behöver en pause från allting
Älska aldrig nån annan innan du älskar dej själv för då kommer du bara bli trampad på.

Jag behövde oss för att bli hel, jag ville ha dej för att hjälpa mej.
Inte visste jag att kärlek kunde göra så här ont igen, vem kunde gissa att du skulle göra så här igen...

Screw love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback