i demand you to party!

Ahmenvafa-an kul post man fick idag.. " du ska infinna dej på rättegång i eskilstuna den 20/5 som vittne "

F a b!!!! Det är bara sisådära 40 jäkla mil från min stad till e-tuna?!
Ah well nu har jag lärt mej att man aldrig ska prata i telefon med jonathan mitt i natten, för då går kioskmongot bara och blir rånad... Haha!

Nu till det positiva.
den 20 är på en Fredag vilket betyder att jag bara "måste" stanna där över helgen.
Min fina vän Linnea vill gärna åka på äventyr, perfekt tajming! Cab+roadtrip+40mil+reseersättning=it's ment to be i demand you to party!!!
Och pettz fyller år den helgen!

Äsch vafasen gnäller jag om, det här kommer ju bli as roligt!
Wooop woooop <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback