tatuerings planer

åh jag vill tatuera mej nu!
jag vet jag vad jag vill göra, det har jag vetat i flera år.. VART ÄR MITT MOOOD?!
det jag tvekar mellan är hur min text ska sitta, texten jag vill ha är "the moment you think of giving up, think of the reason why you held on so long"
ett "motto" kan man ju kalla det som har hängt med mej i många år, jag vet att jag vill ha det på handleden så att jag alltid kan se det men jag vet inte om jag vill ha det på handleden eller runt, förstår ni?

fel text såklart, min text kommer bli mycket mindre och diskretare.
eller så här..
runt eller på är ju frågan, får gå ner till studion där jag vill tatuera mej och fråga om råd helt enkelt!

sen vill jag självklart ha en G-klav också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback