close your eyes and make a wish, did your dream come true?

om jag fick önska mej vad som helst i hela världen så skulle jag nog vilja se in i framtiden.
för det är det jag ständigt oroar mej för, jag tänker att jag kommer dö ensam.
att ingen någonsin kommer vilja bli gammal med mej.
att jag aldrig kommer må riktigt bra.
jag funderar på när du kommer vara mej nära igen.. 
jag oroar mej för om någonting någonsin kommer hända mina nära och kära.
kommer jag få några barn.
undrar om jag kommer bo i en liten hyresrätts etta i uddevalla resten av mitt liv.
helt enkelt så funderar jag för mycket.
 
jag tänker nu att jag hade kunnat önska mej precis vad som helst.
jag hade kunnat önska mej fred på jorden.
jag hade kunnat önska mej en massa pengar.
men just nu så spelar det ingen roll.. 
för allt jag vill veta är om livet inte blir roligare än såhär.
jag är lite kontroll freak men thats how i work!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback