Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.

nu har jag antagligen landat och gjort mej lite hemma i Malaga.
förhoppningsvis så har jag överlevt flygresan och förhoppningsvis så läser du det här och blir lite gladare av att få höra nått nytt från mej varje dag!
jag hoppas också att du mår bra, och att du tänker lite lite på mej iallefall.
 
jag vet inte riktigt varför boyzone splittrades men google säger:
 
"Boyzone var ett irländskt pojkband som bildades 1993 och splittrades 2000. Gruppen hade flera hits, bland annat "Words", "Baby Can I Hold You", "No Matter What" och "Picture Of You". Medlemmarna var Keith DuffyMikey GrahamRonan KeatingShane Lynch och Stephen Gately. Ronan Keating har rönt stora framgångar som soloartist och Stephen Gately har bland annat gjort flera stora musikalroller i London. Sommaren 2008återförenades gruppen och släppte en ny singel, som hette "Love You Anyway". En ny skiva med nyskrivet material planeras till 2010.

Den 10 oktober 2009 hittades en av medlemmarna, Stephen Gately, död i sin sommarlägenhet på den spanska semesterön Mallorca, efter en fest tillsammans med bland andra sin man Andrew Cowles"

så enligt mina beräkningar så tror jag att boyzone splittrades för att Ronan Keating ville satsa på sin solo karriär!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback