by the power vested in me, i now pronounce you deleted from my mind.

 

Truth is everybody is going to hurt you, you just gotta find the ones worth suffering for.

 
så mycket prat once again "jag kommer alltid vara därför dej, jag lämnar dej aldrig, jag står alltid vid din sida"
men, nej.
va skönt för dej att du blockat mej överallt, hoppas det känns bra för dej.
hoppas det känns bra för dej att svika dej själv och dina löften du som alltid stod vid dina ord.
tog du till sådanna fantastiska ord bara för att framkalla lite känslor, så att du skulle få kunna känna igen om så bara för en liten stund?
var jag bara ett försök i ditt liv för att testa dej själv?
 
jag sa från början att jag är konstig.
jag sa från första början att jag är för mycket för dej.
och du sa att du skulle stå ut med allt i världen för mej.
du stod inte ut med någonting..
hoppas det känns bra.
 
du lyckades nästan övertyga mej om att du inte var som alla andra.
hur kan det vara så svårt för dej att säga "förlåt, jag gick för långt.."
hur kan det vara så svårt för dej att svälja din stolthet och gå vidare på ett bra sätt?
var du tvungen att göra mej ledsen och tala om för mej hur ologisk jag är?
ena studen sa du att jag var den som fick dej att må bäst i världen.
att jag var den enda som lyckades få dej att känna någonting.
att jag var värd att kämpa för varje dag..
tydligen inte, tydligen så låter jag dej inte ens vara dej själv.
tydligen så gör jag dej ledsen genom att vara ärlig.
 
och vet du vad det värsta är?
att du inte ens kunde ta upp din jävla telefon och ringa mej.
du kunde inte ens ringa mej och förklara hur besviken och ledsen du är.
så som jag gjort v a r e n d a gång det uppstått en osämja mellan oss.
du kunde inte ens göra det för mej, inte ens det...
du kunde inte ens "bryta kontakten" på ett normalt jävla sätt?
utan du blockerar mej och tar bort mej från sidor på nätet?!
är det ditt sätt att gå vidare så fine, men snälla, grundlura inte någon igen.
det tjänar du inte på i längen.
säg inte till någon tjej att hon är speciell utan att mena det, det blir bara jobbigt för båda.
 
och du, snälla snälla söta rara du sluta ge "svar på tal" blogg inlägg? 
ta du och ring mej istället om du vill diskutera någonting angånge oss.
 
Nobody said it would be easy, they just promised it would be worth it.
 
 
 

Kommentarer
Martin säger:

Du borde kanske välja killar med lite mer omsorg. Slår vad om att det finns dem som bryr sig om dig på riktigt. Jag tycker du är fin i alla fall! Borde inte vara så nere....du borde vara lycklig...nån borde göra dig lycklig.

2012-11-19 | 04:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback