what have the demons done to you.

din mamma ringde mej precis, hon berättade att du har gått bort.
egentligen var det ingenting som chockade mej alls.
under nästan alla år som jag känt dej så har du haft narkotika problem.
ovissheten är såklart jobbig, var det en medveten överdos eller inte?
alla mina tankar går tills din familj och dina vänner.
 
det är konstigt på hur ett trollslag så rycks folk ifrån oss.
hur livet kan förändras på en sekund.
allt kan gå från svart till vitt på en vändning.
 
jag önskar att jag visste vad som försegick i ditt huvud i helgen.
sist jag pratade med dej så var du ju så glad över att var ren.
att du äntligen hade hittat rätt hjälp för dina problem.
antagligen så var inte allting så bra som du försökte få det att verka.
mest troligt så ljög du för oss ihop om att vi skulle sluta oroa oss.
 
jag hoppas dom har ostbågar och chicken nuggets i himmlen.
att du får spela så mycket NHL du vill och att du får träffa din pappa.
självklart så är bamse där uppe också, äntligen får du träffa din hund.
nu kan du smygtitta på oprah utan att vi skrattar åt dej.
och du kan sodastreema hur mycket konstiga saker som du vill.
 
jag är rörd över att din familj tillfrågade mej om jag vill sjunga på din begravning.
jag ska försöka göra free bird så bra jag bara kan för din skull.
vi saknar dej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback