Om du vill ha en idiot, lägg din hand i min.

Varför är det möjligt att ens sakna en person som man inte ens visste fanns för en vecka sen?
Spenderat för många nätter med att fundera på hur jag känner.
Egentligen så vet jag nog redan hur jag känner, det jag borde fundera på är om det är tid att ta det vidare.

Försöker att ta konceptet en dag i taget, det funkar inte.
För jag vill veta idag om jag får bli trygg brevid dej imorgon precis som igår.

Alla fina ord mitt i natten, spelar du ett spel så som jag gjort så många gånger förutom nu.
Ljuger ditt kroppsspråk för mej för att få mej?
Om inte du är äkta, varför börjar då ditt hjärta slå fortare varje gång jag tar din hand?

Den här gången har jag känslorna på utsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback