inner beauty is a joke kill your hunger with a smoke

jag vill fly verkligheten nu, jag tänkte göra en lista på allt jag vill göra.
 
jag vill tillbaka till sos-animals i malaga.
jag vill röja runt i london.
jag vill ha en lägenhet.
jag vill flytta här ifrån nu.
jag vill åka på bråvalla festivalen.
jag vill vara på kulturkalaset i göteborg.
jag vill ligga brevid honom.
jag vill vara omgiven av mina fina vänner.
jag vill roadtripa runt i sverige och hälsa på alla.
jag vill till håkan hellströms spelning på slottskogsvallen.
jag vill spendera sommardagar i slottskogen.
jag vill dricka vin på uteserveringar i vårsolen.
jag vill vara full och dansa ner för avenyn mitt i natten.
jag vill åka till ett vackert land och vara lycklig.
jag vill att det ska bli helg så att jag kommer här ifrån igen.
jag vill ha sol så att jag orkar gå en långpromenad med sixten.
jag vill att mamma ska ringa tillbaka så att jag kan fråga om hon vill äta middag med mej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback