if my dog doesn’t like you neither do i

är det okej att sakna någonting man aldrig haft?
får man lov att känna att man behöver någonting som man egentligen inte vill ha?
 
blir förvirrad över min natthjärna.
jag kan ligga och gråta för att den saknar fysisk närhet trots att jag vet att jag kan få det när jag vill.
problemet är väl att jag kommit till den punkten där jag vill ha den där någon brevid mej. 
gång på gång har jag fått den där känslan "det här måste vara rätt, det känns så bra"
tills jag känner efter ordentligt, jag är inte redo och det är inte rätt.
 
uttrycket kär i kärleken stämmer in fruktansvärt väl just nu.
jag har någon form av inre panik "jag vill inte dö ensam!"
jag är 21 år och har kanske levt en fjärdedel av mitt liv.
när ska jag komma down to earth igen? 
jag behöver en käftsmäll för att komma i rätt balans.
 

Kommentarer
Daniel Lehnberg (@Doddyswe) säger:

Kämpa på, Marie :)

2013-03-06 | 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback