We can all learn how to love again.

Om någon hade sagt till mej för ett år sedan "lugn, om ett år har du en pojkvän som är så bra att han inte ens går att jämföra med någon tidigare"
Hade jag nog bett denne dra åt helvete.

Om jag hade vetat för 6 månader sedan att mitt liv helt plötsligt skulle kännas meningsfullt igen hade jag antagligen ändrat på allt.

Tänk om jag visste för en månad sedan att den där killen som bara var en bekant snart skulle komma att bli han med stort H som lyckades komma innanför dom där murarna.

I den lägligaste tiden någonsin i mitt liv kommer den finaste personen någonsin.
När jag behövde någonting som mest hittade han mej.

Han säger saker som att jag är finast i världen, att jag är hans allt.
Att så länge jag är lycklig mår han bra.
Han tittar på mej och ler utan anledning, han pussar och håller om mej så fort han får chansen.
Han upprepar att han är min och att jag är hans.
Han ber mej att aldrig försvinna, han somnar med mej i sina armar.
Han säger allt jag någonsin behövt höra.


Jag är antagligen den lyckligaste flickvännen på jorden med den finaste pojkvännen någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback